söndag 31 oktober 2010

Trädgårdsröj!!!

En vecka till har passerat & nu har vi tjänat en timma, det blir nog en tidig söndagskväll för mig...

Så vad har vi hittat på denna veckan!!
I måndags var jag först på dagis, när mamma hämtade mig sa hon att Iris & Edith skulle komma på besök så vi skyndade hem.. Vi fikade men bråkade tyvärr mest, hoppas det blir bättre nästa gång, har nämligen lite svårt att acceptera att andra leker med mina saker.. Nikki sov sig igenom hela besöket men lilla Edith pussade jag på..

Resten av veckan stod dagis på schemat, tema lekparken & förkyldning... Men det bästa av allt var i fredags när Sanna & Carl kom till oss.. Ojj vad kul jag & Sanna hade, vi har aldrig haft så kul tillsammans, mamma, Nikki, Mickaela & Carl fick inte vara med vi ville helst busa med pappa:))

I helgen har vi myst hela familjen & idag har det röjts i trädgården, den är inte stor men det finns att göra vill ja lova....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar