fredag 22 oktober 2010

Veckan som gått!!


Äntligen fredag & fredagsmys, guuud så härligt..

Måndag: Jag som hade längtat så till dagis & farmför allt till min stora kärlek David, 5 timmar sen kom jag hem med feber. 39,7 stod den på gissa om jag somnade som en stock... Tisdagen var jag piggare men fortfarande lite feber.. Farfar & jag hade bestämt date sen innan så den var jag inte sugen på att ställa in.. Mamma klädde mig varmt, sen hoppade jag & faffa upp på cyklen, cyklade till faffas butik & köpte bullar som vi skulle smaska på vid ankdammen men där var såå kallt så vi gick in på HotellEtt & smaskade i oss...
Onsdagen var en riktig tråkdag det regnade & var så mörk så jag & Nikki ville bara vara inne & inte göra ett dugg..
Torsdagen stod dagis på schemat & sen hem till lillasyster & busa så gott det går, mamma är hypernervös hela tiden, jag är ju försiktig eller iallafall så försiktig ja kan vara haha..

Idag fredag tog vi sovmorgon sen klädde vi på oss & gick ut.. I helgen ska har städas (höststädning) men jag är inte hemma så vi passade på att göra vårat jobb idag.. Jag åker till Farmor & Lars, pappa ska på festligheter & mamma stannar hemma & myser med syrran.. Puss & hej:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar