fredag 8 oktober 2010

Växjö:)

Veckan börjar gå mot helg & fredagsmys hääärligt:)) Imon ska det ätas godis mumma..

Så vad har vi hittat på denna vecka?? I tisdags åkte vi ut till Gemla till mammas kompis Carro & hennes son Lukas.. Nikki sov sig igenom hela besöket men jag & Lukas lekte eller rättare sagt bråkade oss igenom några timmar:)) Vi kan ju hoppas det går bättre nästa gång.. Mamma tyckte iallafall det var super kul att träffa dem & prata lite skit...
På kvällen hade mamma bjudit hit lite gamla kompisar, mitt humör höll i sig så jag visade mig inte från min bästa sida.. Mormor passade upp med mat & fika... Kanske mitt humör berodde på att Nikki var mer intressant än mig:)) Kom ju på senare att det kanske inte är så konstigt..

Onsdagen hade mormor semester så vi hade fullt upp hela dagen, mamma & Nikki smet iväg en sväng på eftermiddagen & kom inte tillbaka förrän det var läggdags för mig... Vad de gjorde har ja ingen aning om, men ja kan lova att det hade inte roligare än mej & mormor

Torsdagen bjöd på en massa regn & inomhus sysslor.. Vi ritade, pärlade, kollade film.. Eftermiddagen bjöd på farmor, Lars & Cecce:)) Fick ett par super fina vinterskor av farmor:)) TACK!!

Idag har mamma, jag & Nikki besökt nästan alla lekplatser på teleborg.. Mamma har pratat om massa minnen & visat mig vart hennes kompisar från förr bodde.. Verkar som om hon trivdes väldigt bra här... Hon säger att hon hoppas vi kommer få det lika bra som hon hade det:)) Klart vi kommer.... Fredagseftermiddagen bjöd på Emma, Alice, Viktor & Tacos, sen slocknade jag i soffan jämte mamma & Nikki...

Geografi kommer passa mig perfekt:)

Vi två, världens finaste tjejer:)


Carro & Nikki



Hanna, Lina & Nikki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar