söndag 3 oktober 2010

Knatteridning!!

Igår var det äntligen dags igen, pappa & ja har varit på knatteridning en gång innan. Som ja längtade efter denna dag, det är nämligen bara en gång i månaden.. När vi väl kom dit så var det så många som skulle rida så ja kom i grupp två... Hur tror ni de gick, ja som inte ens kan vänta på att ett glas vatten ska bli upphällt.. Just det skrik & besvikelse i massor... Men min tur kom ju tillslut. Mamma satt på läkataren med Nikki & såg vettskrämd ut, tror det är bäst att jag & pappa åker ensamma i fortsättningen...


Men kul var det, vi skrittade, travade & gick lite banor med pollarna min hette Corall:))


I fredags hade jag & pappa fredagsmys. Mamma & Nikki var på tjejmiddag, som mamma hade längtat efter sina tjejer:)) Nikki fick träffa sin tjejkompis Edith som bara är två dagar äldre än henne, hoppas jag får träffa henne snart oxå jag såg ju bara henne på BB, hon måste ju vuxit lika mycket som lillasyster...


Nikki fick en super fin bjöltårta, mamma tycker den är så fin så hon kan inte använda blöjorna så den står här & pryder hemmet fint:))


Nikki håller till mycket i sitt gym, fatta hon har ett eget gym det skulle ja med vilja ha..


Äntligen är ju båten hemma så i torsdags tog vi oss en tur, pappa pälsade på mig rejält men det gjorde han nog rätt i för det var kallt på havet:))

Imon bär det av till Växjö för en eller två veckor tillsammans med mormor & massa andra roliga människor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar