onsdag 10 november 2010

Trasigt avgasrör:(

Nu börjar vi äntligen bli friska från våra förkyldningar, är så tråkigt att vara sjuk. Igår var jag hos farbror doktorn & om ja inte blir bättre kommer jag få en annan astmamedicin... hoppas hoppas inte det blir värre...

I fredags kom min älskade mormor som vi längtat efter henne.. Självklart besökte vi våran lekplats, åt massa godis & chips & busade i massor... Nikki visade mormor sina vattenkunskaper, hon är tokig i vattnet till skilland från mej....

På söndagen när mormor skulle åka hem dånade hennes bil något fruktansvärt, det var ett jätte hål i avgasröret så bilen fick stanna hos oss & är nu på verkstad,, stackars mormor...

Söndags kvällen blev jag & pappa ensamma, mamma skulle på kärring middag & givetvis fick Nikki följa med henne.. Vi satt framför tvn & mumsade på ostbågar, tror inte pappa hade koll på vilken dag det var för på söndagar får man inte äta sånt ju, men jag trivdes:))

Något irriterad över att Nikki ska få följa med på middag & inte jag, men det visade sig att det lönade sig att stanna hemma med pappa..
Sötaste fina & underbara lillasyster, jag älskar dej:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar