måndag 18 oktober 2010

Äntligen hemma:)

Madde, Karin & Marie

Då var vi hemma igen efter två toppen veckor i Växjö hos mormor!!

I tordags skulle mamma till frissan & bli fin inför helgen så moster Emma, Viktor & Alice mötte upp oss flickor & tog med oss till en stor lekplats där vi busade i massor. Efter ett tag kom farmor & bjöd på fika, sen följde jag med henne upp & gjorde lunch till mamma.. Nikki stannade ute med moster & väntade tills mamma var färdig:)

Mammas efterlängtade helg kom äntligen då hon, Karin, Marie & Carolina skulle träffas & prata massa gamla minnen.. Lillasyster fick ju givetvis följa med men jag fick stanna hemma med mormor & tro inte det var tråkigt, tvärtom:))
Vi gjorde teleborgs lekplatser, åkte buss ner till stan där det var marknad, mormor köpte en fin kitty väska till mig som jag gick & visade upp stolt, vi hälsade på mormors moster Annika & sen på kvällen kom Sven hem han har varit på äventyr i Etiopien med sin son Philip...

Markus, Petter & Nikki




Vi säger såhär, borta bra med hemma bäst.. Blev överlycklig igår när jag kom hem till alla mina leksaker, Baloo & självklart pappa men han var på jobbet.. Anette & Ronja tittade förbi de hade ju givetvis saknat oss flickor, men jag visade inte mig från min bästa sida då:)) Farfar & Anette bjöd på mumsig mat & fina inhandlade kläder från Polen, Nikki fick massor men mina var helt klart snyggast:))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar