måndag 22 november 2010

Fartfylld helg!!


I helgen har vi haft fullt hus.. Både pappa & Nikki är på bättringsvägen, jag & mamma har klarat oss skönt skönt..
I fredags hade vi bara mys med familjen men i lördags kom Olle, Jens, Tisse, mammas kusin Johanna & Sigge... Jag körde slut både på mig själv & alla killarna:))

Mormor entrade oss oxå på lördagen, hennes efterlängtade bil var klar så då passade hon på att komma & hälsa på oss över en natt oxå:))

Farfar & Anette träffade vi oxå en sväng på lördagen, de har varit långvägars i Nya Zeeland & Fijiöarna, tydligen helt underbara platser... De hade inhandlat fin fina saker till mig & syrran:)) Likadana fast mina var ju lite större...

Johanna & Nikki Navel som hon så fint kallas, en viss BO-Jerker döpte mammas mage till anna-navel, sen när Nikki ploppade ut blev det ju såklart Nikki-Navel stackars stackars lillasyster...

Världens bästa mormor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar