lördag 27 november 2010

SNÖ!!

Hörrni vintern är ju här, de är ju hur mycket snö som helst... Blir nog en likadan vinter som förra året... Mamma säger att det inte varit snö på första advent på minst tio år:)) Imon ska jag & Nikki träffa tomten på stan.. Vet dock inte om ja vill träffa han, mamma & pappa säger att ja ska ge mina nappar till han på julafton:(( Jag tycker det är bra som det är nu att jag bara har dem när ja sover, men tydligen inte mina föräldrar.. Eftersom inte jag har nappar är jag väldigt noga med att Nikki ska ha sina i munnen hela tiden.... Jag går lixsom på vakt hela dagarna haha..

Nu börjar äntligen Nikkis rum bli färdigt & det är såååå fint, ja är nästan avis... Men ja kommer nog vara där inne mer än henne, har redan börjat bära in mina leksaker:))

Elinor som vi alla tackar är det som tapetserat Nikkis rum & hon är super duktig... Medans ja var på dagis i torsdags var Elinor & Edith här... Titta vilka godingar:)) Det skiljer bara två dagar på dessa små sötnosar... Mamma & Elinor låg på BB samtidigt, ganska kul tycker ja:))

Nikki & Edith



Pappa fick skoleverans från Adidas då passade jag på att göra min alldeles egna båt, Nikki fick förstås oxå åka med:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar