söndag 15 augusti 2010

Välkommen till världen älskade syster!!

Äntligen är hon här min älskade syster

Nu är vi två Nellie & Nikki Olsson





Klockan halv två natten till fredag tittade hon ut, hon kom inte när det var sagt men när hon väl bestämde sig för att titta ut gick det väldigt snabbt. En timma på BB sen var hon ute:))

3265 gram & 49 cm lång, så ni förstår att hon är väldigt liten, men otoligt söt.. Jag är super stolt, berättar för alla att ja har blivit storasyster & att mammas mage förvandlats till Nikki:))



Nu får inte pappa det lätt med oss tre tjejer, men han är sååå stolt över sina tjejer så ni anar inte:))


Nyheten nådde mig på morgonen på fredagen att ja blivit storasyster, Anette hade smygit in till mig när mamma & pappa åkte in. Blev lite smått snopen när hon låg i sängen jämte mig på morgonen... Pappa skyndade sig hem från BB & hämtade mig så hon var inte många timmar när hon fick sin första puss av mig & ja lovar att hon får massvis varje dag..





Mormor kom på fredags kvällen & skämde bort mig en sista gång, nu är ju inte all uppmärkasamhet på mig längre.. Kommer ta tid att vänja sig men ja klarar allt:)))




2 kommentarer:

  1. ååååå grattis igen så söt lilla syster du fått nellie! nu är du stora tjejen =)
    kram från oss

    SvaraRadera
  2. Grattis från Ann och Nora... Nästa gång är det Noras tur o bli storasyster, fast hon ska få en Lillebror! Massvis med kramar!

    SvaraRadera