måndag 9 augusti 2010

Nu är det övertid!!


Vilken helg jag haft, farmor kom ju på besök & passade upp oss i massor.. Vi var ute på långpromenader, matade ankorna vid ankdammen & var på den stora lekplatsen. Mamma började bli orolig hemma för vi kom aldrig hem.
Vi hade ju så kul med allt annat så vem hade tid att vara hemma..

I lördags åkte vi till Dövestadsgård på grissafari & kollade på massa andra söta djur.. Hästar är ju som sagt mitt favvo djur & det tror ja aldrig någon kommer kunna ta ifrån mig. Farmor tror det blir ridtjej av mig:))

Idag ska jag & pappa åka & rida på två stora hästar, häftigt.. Mamma går på övertid nu så hon får hålla sig hemma & springa i trappor & allt vad hon tjatar om för att krumilur ska komma ut:)

1 kommentar:

  1. Fin du är gumman, hoppas du slipper vänta allt för länge..! Jag har 4 veckor kvar nu och längtar som en tok! Massa kramar från huskvarna! /Ann och Nora

    SvaraRadera