fredag 20 augusti 2010

Nikkis första vecka i livet:)

Idag är Nikki en vecka & hon växer så det knakar.. På 5 dagar har hon gått upp 300 gram, så nu väger hon 3400 gram..
Veckan har varit lång men mysig, ja älskar min syster över allt annat redan, allt ja gör kretsar runt henne. Ja står ute på trappan & ropar efter mina grannar att de ska komma & titta på min lillasyster. Jag överröser henne med pussar så ja nästan anar en irritation från mamma & pappa. Ja, jag kan helt enkelt inte låta henne vara:))

Denna vecka har vi haft lite besök, alla är ju så nyfikna.. Tessan, Mickaela, Mia, Farfar, Anette, Olle & Caroline & Viggo, det var ju höjdpunkten att Viggo kom, äntligen fick ja busa av mig ordentligt..
Det är två födelsedagsbarn som fyllt denna vecka med. Mormor 55 & morfar 60 Stort grattis till er. Hoppas vi kan fira er snart:)



Mammas kompis Tessan kom till oss & busade en heldag, vi hade super kul. Ja lagade mat till henne, vi låg & sov & pussade på Nikki i massor:)

Mamma, Tessan & Nikki åkte en sväng till stan för att inhandla lite kläder till lillfisen, så pappa & ja åkte till Ica Maxi & handlade..








Mamma vill bara att ni ska se hur liten denna tjeja är:))


Nikki = Kopia av mig när jag var liten tydligen.. Här hemma sitter kort på mig lite överallt men det är ett kort som ja själv tycker vi är väldigt lika på. Sa till mamma igår, där är ja men det ser ut som Nikki:)) Mamma tyckte det var kul att även ja såg det..






Syskonkärlek

Nu åker vi på semester några veckor så hur mycket ni kommer höra av mig härifrån vet ja inte.. Men ja hoppas ni fått några roliga bilder nu ni kan glädjas åt..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar