måndag 30 augusti 2010

semester!!

Nellie & Nikki
Moffa & Nikki

Mormor & Nellie


Nellie kompis Julia



Befinner mig i Sölvesborg & myser med familjen. Vädret är dock inte det bästa,vi har haft lite av allt här nere både storm & klarblå himmel..

Är inne på min andra "riktiga" semester vecka med familjen men snart kommer vi hem. Vi började våran tripp till Växjö där vi överraskade morfar, ja tror han blev ganska glad... Han har ju fyllt 60 & varit på Mallorca så vi passade på att laga lite god mat överraska hela familjen.. Sen bar det av till stugan, mormor var hos oss en vecka & skämde bort oss rejällt. Hon tyckte nog vi behövde det:)) Vi höll oss mest inne eftersom vädret inte tillät oss att vara ute, men vi hann med shopping, lekplatser, promenader & massa bus..

Gamla farmor Martha & Lars-Erik kom med blomma till Nikki men även en av mammas bästa kompisar från förr Alexandra & hennes ena dotter kom & hälsade på. Jag & Julia geggade med sand & vatten o gjorde lite sånt man inte fick, för mamma & Alexandra hade så mycket att prata om så de hade inte full koll på oss:)) Lilla Nikki låg mest & mös i Alexandras knä:))

Farfar & Anette tittade förbi, Olle kom en sväng & vet ni vad vi gjorde då. Vi åkte ut på havet i pappa & Olles båt, sååå häftigt. Jag har tydligen varit ute i den innan men det kommer inte ja ihåg. Nu är det iallafall påväg hem till Oskis, så nästa år ska ja bli Kung på vattenskidor:))

Farmor & Lars var ju så nyfikna på Nikki så de tittade förbi en sväng igår. Farmor & ja var ute på upptäcksfärd & på kvällen när farmor kommit hem ringde hon & sa att mamma var tvungen att kolla igenom mig så ja inte hade några fästingar.. Mamma blev super stirrig men än sålänge är ja fästingfri..

Idag åkte hela familjen till Kristianstad, mamma var shopping sugen men det hela slutade i gråt & tjabb som vanligt när jag ska följa med någonstans. Jag är tydligen en terrorist enligt min pappa... Jag har ju bara en väldigt stark vilja, tror både mamma & pappa hade det som små så de får bara igen. Hoppas Nikki blir likadan som mig hahahah








1 kommentar:

  1. hej svejs
    ville bara tacka så himla mycket för en jätte trevlig dag med en massa mys med nikki nelli och julia busade ju mest hoppas vi syns snart igen många kramar alexandra

    SvaraRadera