onsdag 14 juli 2010

Veckorna som gått:)






Har ju fullt upp om dagarna & inte tid att sitta här när det är kanon väder ute.. Mamma däremot börjar tycka det är jobbigt nu med denna värme & alla extra kilo på det:))


Så vad har hänt de senaste tiden... Jo mormor var hos mig hela förra veckan så vi hängde mest på stranden & busade, vattnet är så kallt så det går ju knappt att bada.. Men nu en vecka senare är ja en riktig badmästare. Ska helst ligga i hela tiden & simma:)) Men då måste ju mamma hålla mig under magen:)) Längtar tills ja får börja på simskola nästa år..


Det har nog legat på en sisodär 19 garder i vattnet men nu är det uppe på 22-23 så nu trivs ja:)) Pappa är en riktig badkruka men efter lite tjat så hoppar han i..


Igår var vi på gunnarsö som förövrigt är mitt favvo ställe, där träffade vi min kille Viggo:)) Viggo har inte tyckt om havet innan men ja lockade ut han så nu är han oxå såld på vattnet:)) Det blev en heldag vid havet med fika & restaurang mat:))


Får ju inte glömma att Elinor & Rikard Bergeskans har gift sig:)) Grattis till er, där var vi i lördags & firade.. Det var massa barn, tipsrunda, poolbad & massa bus med alla mina vänner:))


Nu hörrni är det bara 3 veckor tills mitt syskon kommer,, tror ni ja längtar eller:)) Ska vi börja nedräkningen el vi väntar ett tag till:)) Tror mamma & pappa längtar som bara den med, vill ju se vad det är för krumilur som har gömt sig där inne så länge..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar