lördag 31 juli 2010

6 veckor semester!!!

Hej alla läsare, gu va dålig ja är på detta nuförtiden, alla tjatar & vill höra vad ja hittar på..
Hörrni det är ju sommar, vem har tid att sitta framför datan då??

Igår gick ja på semster iallafall i 6 hela veckor, ja sa det till personalen på dagis att nu är det semester haha, mamma skrattade gott..
Igår åkte jag med farfar & Anette till Karlskrona, ni förstår att mitt syskon kan ju kika ut när som nu bara 8 dagar kvar:)) Tror nämligen inte mamma & pappa vill ha med mig till BB, det hade väl varit snyggt:)) Kommer hem på söndag igen...

Veckan som gått har bjudit på massa vänner, cirkus & dagis:)) Farmor & Mormor har ju varit här oxå, fullt ös medvetslös..
Har inte haft det så kul på dagis de sista veckorna nu för inga av mina "vanliga" kompisar är där, knappt några fröknar heller:(( så det var skönt att gå på semster nu..

Cirkus Brazil Jack, var bra men kanske inte så bra som ja hade hoppats på. Mamma hade ju lovat massa djur, elefanter mm, ja själv hade ju hoppats på giraffer det sa ja till mamma & frågade efter det men det kom aldrig några...
Det var duktiga akrobater, hästar & hundar, någon tokig clown som ja skrattade åt.. Hästarna fick man rida men bara ett varv i cirkustältet, det var ju en besvikelse ja ville ju helst ha hästarna till mina egna...

Veckan som kommer bjuder förhoppningsvis på mitt syskon:)) Leos Lekland med mina vänner & morfar & Annelie, Oskar & Caroline, då är min vecka gjord...


Kram kram till alla er !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar