fredag 31 augusti 2012

Tro det eller ej men ibland finns det någon minut över för att sätta sig här... Så vad har hänt sen vi hördes sist..
Vår blev till sommar & sommar blev till höst, Nikki har fyllt 2 år, jag ska ta hål i öronen, simskolan börjar på söndag & på onsdag ska jag börja på dans..
Nikki gör inte annat än bråkar & pratar, ja hon pratar nått fruktansvärt, jag orkar inte ens lyssna längre. Tänk att man bara gick & väntade på att hon skulle börja prata & sen när det väl händer då är hon BARA jobbig...

Sommarlovet tillbringades givetvis i Sölvesborg. Där leker jag med världens bästa pyssling Tyra, från tidig morgon till sen kväll, kommer sakna henne massor.. Förhoppningsvis ses vi en gång till innan det blir vinter..

Till helgen kommer Morfar & Annelie hit & firar Nikkis födelsedag, bättre sent än aldrig.
Då lovar jag att vi ska trötta ut dem...

Ska försöka komma ihåg att informera er om håltagning(aj), simskola & dans...

Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar