onsdag 6 juni 2012

Heej alla härliga människor där ute, saknar ni oss?? Vi har så mycket för oss sen mamma började jobba så tid till datan finns knappt, skit tråkigt vi vet... Men håll ögonen öppna för det kommer ett inlägg då & då..
Så vad händer i våra liv, jo enligt mamma har jag blivit värsta tonåringen vad gäller kläder, skor, håruppsättning, tycke & tänkt you name it... Vi är nästan mer ovänner än vi är vänner, verkligen inget är bra ojojoj.. Nikki lilltroll är som en duracellkanin... Hon springer istället för att gå, hon slår sig, hon bråkar med mig mer än vad hon kramar mig, hon snor mina saker, hon förstör mina saker men på dagis är vi helt underbara mot varandra enligt personalen...

Denna veckan har jag varit hemma med mammsen pga av min astma som är väldigt jobbig i början av en förkyldning, förhoppningsvis växer skiten bort för ja tycker verkligen inte om att hålla på att ta massa medicin hela tiden...
Till helgen kommer mormor, pappa åker till sthlm med FLU-gruppen för avslutning sen får vi äntligen ha pappsen hemma lite mer.. När mormor lämnar kommer Farmor som ett brev på posten & håller ställningarna här hemma..

Nehe slut på skrivinsperation.. puss å kläm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar