onsdag 8 februari 2012

En vecka utan syrran

Medan syrran är & roar sig på Gran Canaria med Farfar & Anette, Bamseklubb, All inclusive, Bamsedisco, Poolbad, Lekplatser, Glass, 20 grader. Sitter vi här hemma med snötäcktahus, -20 & mamma klagar på träningsvärk, snacka om kontraster.. Men ja är inte bitter, inte alls..

Jag har det ganska mysigt med mina föräldrar & älskar att ha all uppmärksamhet enbart på mig.


Så vad gör vi hela dagarna? Pappa är ju alldeles tokig i all denna snö & allt som har med utomhus göra att göra. Så i söndags skulle vi ut & grillakorv i -20, efter tio minuter när kolen äntligen börjar glöda blev jag hysterisk & ville inte vara med alls, så jag somnade istället..


Jag har ju hunnit bli 18 månader & då är det ju dags för vaccin (påssjuka, rödahud & mässling) eftersom jag är överkänslig mot vaccin blev det några turer fram & tillbaka till Bvc innan någon vågade ge mig sprutan, men nu är det gjort & mamma har förberett sig på ev kommande biverkningar.


Igår smaskade jag & mamma i oss Spenat, korv, potatis & ägg, här är resultatet.

Kom hem snart älskade syster jag saknar dig & alla dina knäppa påhitt:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar