måndag 30 januari 2012

4 år & full av trots:)

Den stora dagen kom äntligen som jag väntat.. Eftersom min födelsedag inte är så långt från jul så blandar jag ihop det där med presenter & julklappar, men de går bra ändå.

Ja må du leva, ja må du leva vrålade mamma, pappa & lillasyster alldeles förtidigt på morgonen. Sen fylldes hela sängen med paket, de var mest kläder & någon enstaka leksak.


Känner mig super nöjd över allt firande. För firande är bara förnamnet. I fredags kom mormor, lördagen hade jag barnkalas & kvällen firades hemma med morfar, Annelie, Emelie & Patrik.. Söndagen kom farfar & Anette & självaste födelsedagen firades med Mamma, Nikki, Farmor, Lars & Olle på HotellPost...




Kitty tårtan var bara ett måste, inget annat var bra nog:) Mitt ord är mamma & pappas lag, Eller??
Kalas i Norra skolan med bästatse Iris, Edith, Alice, Viggo, David, Liam & Jack & alla föräldrar.





Nikki trivdes som fisken i vattnet & bråkade lite lagom med alla barnen..















1 kommentar:

  1. ha ha ha underbara unge... Hoppas att din födelsedag var super rolig och vet du vad..lukas vet inte heller om det är julklappar eller födelsedagspaket =)

    Puss från oss

    SvaraRadera