tisdag 2 augusti 2011

Sommarlov

Innan ja berättar om våran semester ska ja börja med att be om ursäkt för att ja inte skrivit här. Det är väldigt många som undrat vart vi tagit vägen...
Nu är vi iallafall tillbaka efter 5 veckor sommarlov i Sölvesborg, Karlskrona, Växjö, Ryabacken...


Vi har haft det helt underbart i stugan men bara efter några dagar kom Farmor & Lars & bytte av mamma & pappa för då skulle de hem på någon brännbollsfest.. Vi hade toppen dagar tillsammans & fick väldigt mycket gjort..


Lillasyster har blivit en riktig terrorist, numera ligger våra möbler ner ni förstår säkert vad ja menar..


Vi passade på att åka till farfar & Anette så vi kunde bada i faffas pool... Hur häftigt som helst. En sväng på havet i båten tog vi oxå & Mamma & Anette gav vi en shoppingdag.... En häftig hoppborg fick vi av Anette, den har kommit till stor användning resten av semestern kan ja lova.



Killibom en festival i Sölvesborg lockade med fin fina karuseller, popcorn & lyckohjul.


Nikki fick hålla sig i vagnen, annars hade hon plöjt ner allt & alla..


Mina nya favvisar.. En av mammas bästa vänner från förr Alexandra Ottenhag & hennes döttrar har vi träffat några i sommar...

Det märks på mamma att hon trivs väldigt bra med henne & vi tycker hon är suuper snäll, när man är hos henne får man önska sig vad man vill:)



Jag, Julia & Natascha hittade på bus i våningssängen.


Moster & världens bästaste kusin kom & hälsade på.. Trots att vi älskar varandra så mycket så bråkar vi nästan konstant om Allt...


Klackaskor är mina nyafavvo, se ni hur fin jag är:) Ja önskar mig ett par alldeles egna klackaskor.


Sanna & Tobias kom på lite grillfest... Sanna blev snabbt våran bästis & att sitta å prata med de vuxna var ju bara att glömma för henne. Vi åkte bil & gjorde massa roliga saker..


Vi värmde upp med varsin öl..



Mormor kom på besök sin första semester vecka & våran sista.. Kunde ju inte sluta på ett bättre sätt.. När vi åkte hem stannade mormor & Sven ett par dagar & målade..



Jag är ganska mesig i vattnet om ja får säga det själv, men lillasyster är ett riktigt vattenmonster... Hon är totalt livsfarlig, de är faktisk kanppt så det går att bada med henne.













Men det bästa med hela min semster är nog ändå att ja fått leka så mycket med min pyssling Tyra, Lukas & Felix, ni är bäst...












































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar