onsdag 18 maj 2011

Minisemester

Vi började våran "semester" i Gemla hemma hos världens bästa Lukas & Ebba.. Titta så liten & söt Ebba är & vet ni? Vi låg & gosade i massor.



Sen åkte vi hem till mormor & tidigt på fredags morgonen åkte vi neråt stugan, så härligt vi hade det där.. Nikki ska ju självklart inte sova utan hänga med på alla saker jag helst hade gjort själv med mormor.





















Stugan visade sig från sin bästa sida, vädret skulle bli dåligt men inte här inte.. Här sitter jag & äter frukost varje morgon & bara njuter eller nää inte jag men mamma & pappa.. Jag bryr mig inte egentligen huvudsaken är att Nikki, Tyra, Lukas & Felix är där så är ja nöjd.



Påvägen hem stannade vi till hos morfar & Annelie & söndagslunchade, de bjöds på älgstek, sås & potatis.



Funderar om pianist vore nått för mig! Jag tycker det låter riktigt bra, men de är nog bara ja.



Igår var dagis stängt så då åkte vi till simhallen, kom dock dit en timma förtidigt men vad gör det när man kan busa med världens bästa Iris.. Vilken dag det blev, Nikki verkar tycka simhallen är helt OK oxå.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar