fredag 4 mars 2011

Legobyggande..

Var väldigt trött häromkvällen...


Vet inte vad som händer med alla mina skriv fantasier men det lixsom står still haha.. Nu är jag iallafall i Karlskrona med bästaste faffa & Anette. En hel helg full av bus & legobyggande, för det var väldigt viktigt att jag skulle ha med mig ALLT mitt lego..

Mamma, pappa & Nikki stannar hemma i helgen, tänk vad de ska sakna mig.. Mammas kompis från Storstaden kommer på besök så det är nog ganska skönt att slippa höra allt tjatter från dem haha...


Hörrni toan är snart färdig & oj vad snyggt det blir... Längtar lite till söndag när jag kommer hem & får se det, öppnar dörren minst en gång varje dag & kollar om det hänt något nytt & när de är här & jobbar är det jag som bestämmer...


Mer skvaller om helgen kommer senare kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar