fredag 14 januari 2011

Doktorn!!

Då var helgen äntligen här!!
I tisdags började jag på ny avdelning på dagis & det var väldigt ångestladdat.. Men när jag väl upptäckte att Davis & Jacob fakiskt var där oxå så gick det väldigt bra..
Nu har jag två friare efter mig, de bråkar om mig hela dagarn haha hur ska detta sluta.. Mamma tycker det är super kul, de ska börjas i tid:)

Veckan har mer bjudit på en fuktskada på toan så mamma är i full planering om hur det nya badrummet ska se ut. Idag har det valts kakel & klinker, de kommer bli super snygg:))
Kommer ha många pojkar hos mig nu i några veckor, hur ska detta gå jajaja..

Pappa har varit i Växjö idag hos doktorn & där blir det snart operation i pappas onda fot,, stackars stackars han.. Sen lillasyster har oxå varit hos doktorn idag, titta så hon ser ut.. Förmodligen någon allergichock, mot vad vet vi inte... Vi skulle avvakta & se, stackars stackars henne..





Nähe nu ska ja & pappa åka & köpa chips, för ikväll är det vatten & chips mysss mummma:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar