söndag 13 juni 2010

Student, mini semster, Leoslekland!!

Sjung om studentens lyckliga dar!!
Min nya kompis Linn & Jag


Pappa & ja slappar på Hotellet!

17 år tills det är min tur att vara självaste studenten:)



Cecilia & Farmor




I torsdags gick "bussen" pappas nya bil mot Växjö för en övernattning hos farbror Olle, sen bar det av mot Helsingborg & student..
Vi entrade Grand Hotell vid elva tiden sen var det full ös hela dagen. Ja var så trött så när alla studenter sprang ner för den låååånga trappan med sina visselpipor somnade jag som en stock & sov mig igenom två timmars tutande:)) Sen bar det av på studentfest i Ramlösa hos Cecilia... Vi hade en super trevlig kväll med dans & god mat...

Lördagen bjöd på shopping, mat hos Lars föräldrar & endel trotts... Mamma & pappa hade beslutsångest för vart vi skulle ta vägen sen. Skulle vi åka till Sölvesborg, Växjö el Oskarshamn.. Det blev Växjö där min vovve hade bott två nätter hos Oskar & hans tjej, han blev såå glad när jag kom & Oskar han hade minsann bakat:)) Chokladkaka & jordgubbar muuums:))

Idag överraskade mamma & pappa mig med en jätte stor lekplats, Leos Lekland, vilket ställe, vilket paradis, dit SKA ja igen... Sen bar det av hem till mormor & Sven på god mat & rabarberpaj, men ja höll mig till jordgubbarna, det är ett säkert kort när lilla jag kommer på besök:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar